İade ve Değişim
Teslimat aşamasında nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizde seçmiş olduğunuz ürün tarafımızdan kontrol edilerek paketlenmektedir. Teslimat aşamasında, kargo görevlisinden paketinizi teslim almadan önce mutlaka dış pakette herhangi bir zarar, bozulma, deforme olup olmadığını kontrol ediniz. Herhangi bir problem var ise, kargo görevlisine tutanak tutturunuz ve paketi geri gönderiniz. Tutanak, kargo firmalarının hasarlı paketlerin tespiti ile ilgili olarak vermiş olduğu bir hizmettir. Ürün tutanak ile birlikte firmamıza iade edilir ve gerekli kontroller yapılarak siparişiniz tekrar işleme alınır.
Teslimat süresi kaç gündür?
Teslimat süresi, ürünler kargoya verildikten sonra 1-3 iş günüdür. Bu süreler genel teslimat süreleridir. Tarafımızdan kargoya teslim edilen siparişlerle ilgili olarak yaşanacak gecikmeler kargo firmasının sorumluluğu altındadır. Olağandışı bir gecikme söz konusu olduğunda tarafımıza destek talebinde bulunabilirsiniz. Teslimat süresi bulunduğunuz yere göre değişiklik gösterilebilmektedir.
Kargo ücreti fiyatlara dahil mi?
Tüm ürünler de kargo ücretsiz
İade edilen ücret hesabıma ne zaman yansımış olur?
İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemleri 2 iş günü içerisinde tamamlanır.
İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
1)Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
2)Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.
3)Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur. Taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.
Hafta sonu siparişleri ne zaman işleme alınır?
Hafta sonu gerçekleştirmiş olduğunuz siparişler Cumartesi ve Pazar günleri çalışmamamız nedeniyle Pazartesi günü işleme alınacaktır.
Sipariş verirken sorunlar yaşıyorum, ne yapmam gerekir?
Sipariş verirken yaşadığınız tüm sorunlarla ilgili olarak, bize Türkiye’nin her yerinden 0 552 545 86 19 numaralı müşteri destek hattımızdan veya [email protected] e-posta adresimizden yazılı olarak ulaşabilirsiniz.
Havale veya EFT yapabileceğim hesap numaraları nelerdir?
Trend Food Mühendislik Danışmanlık Sanayi ve Limited Şirketi
Kuveyttürk Bankası - TRY –
IBAN: TR44 0020 5000 0968 6834 0000 01
Alıcı adını doğru girdiğinizden emin olunuz ,’’ Trend Food Müh. Dan. San. ve Ltd. Şti.
’’ yazmanız gerekmektedir.
Siparişimi iptal edebilir miyim?
Ürününüz kargoya henüz verilmemiş ise, bize 0 552 545 86 19 numaralı destek hattımızdan, [email protected] e-posta adresimizden veya iletişim bölümümüzde yer alan forma erişerek siparişinizi iptal edebilirsiniz. İptal talebiniz esnasında neden belirtmenizi rica ederiz. (yanlış ürün sipariş geçilmesi, ürün ya da ödeme tipi değişikliği, vazgeçme vb. gibi)
Ürün iade politikanız hakkında bilgi alabilir miyim?
Almış olduğunuz ürünü, ambalajını açmadan/tahrip etmeden/bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren on dört (14) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Aldığınız ürünü belirtilen süreler içinde iade etmeden önce, [email protected] adresine ürün fatura numarası ve sipariş numaranızı içeren bir e-posta atmanız gerekmektedir.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Web sitemiz üzerinden satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra, ‘’SİPARİŞİ TAMAMLA’’ butonuna tıklayıp ‘’Üyeliksiz Devam Et’’ butonundan sipariş oluşturabilirsiniz.
Kapıda ödeme yapabilir miyim?
Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Siparişimi vermeden önce içerikte değişiklik yapabilir miyim?
Sipariş oluşturulmadan önce sepet içeriğinizde dilediğiniz değişikliği yapabilirisiniz.
Ürünüm kusurlu, hasarlı eksik ulaştı. Nasıl bir yol izlemeliyim?
Kargo şirketi tarafından teslim edilmek istenen paket/koli; yırtık, ezilmiş, açılmış veya ıslak ise teslim almayınız. Kargo formunu imzalamadan önce, kargo görevlisinden “kargo hasar tutanağı” talep ediniz. Müşteri hizmetlerini arayarak (05525458619) ya da [email protected] adresine yaşadığınız sorunu yazılı olarak bildirerek bizleri durumdan haberdar ediniz.Tutanak tutulmadan teslim alınan, hasarlı ve eksik ürün bildirimleri, firmamız tarafından değerlendirilmemektedir.
Ürünleriniz koruyucu vb. kimyasallar içeriyor mu?
Ürünlerimizin tamamında katkı maddesi ve koruyucu madde bulunmamaktadır. Ürün özellikleri alanından ürünlerimiz ile ilgili detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.